מבצע משתלם במיוחד: 40% הנחה על קולקציית המזרנים

Powered by HuraTips.Com

תקנון ומדיניות החברה

 תקנון ומדיניות החברה

כללי

    • חברת GETHA מתחייבת לספק ללקוחותיה מוצרים תקינים וחדשים באיכות גבוהה ובהתאם להזמנתם.
    • כל המוצרים ותמונותיהם באתר הינם בלעדיים ואין זכות לשימוש לכל גורם שאינו מטעם החברה וללא אישור החברה .
    • תמונות המוצרים מוצגות בצבעים שונים בכל הקטגוריות שבאתר והן להמחשה בלבד. תיתכן סטייה של עד כ-2% בגודלי המוצרים.
    • לעיתים חלק מהמוצרים לא יהיו במלאי ולכן לא יהיו זמינים לרכישה.
    • ללא כפל מבצעים והנחות, לרבות קופונים, הנחות מועדונים והטבות אחרות.
    • מצאו עוד מידע שימושי בעמודים: מדיניות הפרטיות, משלוחים, אחריות, מדיניות החזרת מוצרים, תקנון מבצע,הצהרת נגישות.

הזמנה

  • לאחר ביצוע ההזמנה תשלח אליך הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך, אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים שהזמנת והוא אך ורק מעיד על קליטת ההזמנה במערכת.
  • העסקה תיכנס לפועל רק לאחר קבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי, ועם קבלתו נפעל לספק לך את המוצרים, בכפוף להימצאותם במלאי ובהתאם למדיניות אספקת המוצרים של GETHA.
  • למען הסר ספק יובהר כי בכל מקרה בו יחול שיבוש או טעות בביצוע ההזמנה ובכל פרט שהוא בקשר לביצוע ההזמנה, החברה תהיה רשאית לבטל את ביצוע ההזמנה ולא תבצע חיוב בגין ההזמנה שבוטלה.
  • מסירת פרטי זיהוי שגויים בעת ביצוע ההזמנה עלולה לפגוע בתהליך ההזמנה.
  • יש להקפיד למלא פרטים אישיים מדויקים ועדכניים: במקרה והמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים שגויים שמסרת, ניאלץ לחייב אותך בגין דמי משלוח וטיפול.
  • הצהרה על פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית.

מחירון משלוחים מפורט (כולל הובלה) לפי מוצר:
מזרן: 380 ש"ח.
מיטה: 500 ש"ח. 
מיטה+מזרן: 700 ש"ח. 
מיטה מתכווננת+מזרן: 800 ש"ח. 
טופר: 250 ש"ח. 
כורסא: 350 ש"ח. 
כריות, שמיכות, כיסוי עיניים, מגני מזרן, מגבות: משלוח חינם.

  • הובלה מעל 2 מזרנים תחוייב בתוספת 150 ש"ח לכל מזרן.
  • בהיעדר גישה נוחה או מעלית, המובילים יעלו את המזרן במדרגות בתוספת 60 ש"ח לכל קומה, החל מקומה 2.
  • אספקה רחוקה (אילת/ קרית שמונה): עלות הספקה רגילה + תוספת יעד מרוחק בשווי 50% מההובלה.
  • לתשומת לבכם: הובלה במנוף תתקיים לפי שיקול דעתו הבלעדי של המוביל מטעם "גטה", ותחוייב בתוספת תשלום של 350-450 ש"ח בהתאם לקומה.

תשלום 

  • המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ.
  • מחירו הסופי של כל מוצר כולל משלוח מופיע בסמוך לפרטים שלו באתר בזמן החישוב של סל הקניות, ולפני התשלום. חיוב בגין הזמנת המוצרים יתבצע באמצעות כרטיסי האשראי שברשותך.
  • כל המחירים מגלמים בתוכם את דמי המשלוח והטיפול בכפוף לתקנות המשלוחים של החברה. מחירי המוצרים אינם מגלמים בתוכם את דמי המשלוח והטיפול בכפוף לתקנות המשלוחים של החברה, אלא אם צויין אחרת.
  • את התשלום עבור המוצרים שהזמנת ניתן לבצע באמצעות כרטיס אשראי בתוקף מאחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין.
  • ניתן לשלם באופן מאובטח באתר, או דרך יצירת קשר עם שירות הלקוחות של GETHA בטלפון 08-3810005.

אספקת משלוחים והחזרת מוצרים

  • חברת GETHA תספק מוצרים אשר הזמנתם שולמה ואושרה באמצעות חברת הובלה מקצועית חיצונית.
  • למען הסר ספק מובהר בזאת כי GETHA אינה אחראית על נזקים או שיבושים בכל תהליך ההובלה מלבד מצב בו המוצר נפגע. במקרה זה בלבד תישא החברה באחריות ותשלח מוצר חדש, או לחלופין תתקן את המוצר לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
  • במקרים בהם אין גישה או מעלית, המובילים יעלו את המזרן המדרגות בהתאם למחירון: 60 ש"ח תוספת לקומה, החל מקומה שנייה.מחיר ההובלה המצוין לכל מזרן מתייחס להובלת מזרונים מחיפה ועד באר שבע, עד קומה 3, זמן אספקה עד 14 ימי עסקים מיום אישור הקניה.
  • משלוח צפונית לחיפה ודרומית לבאר שבע יחוייב בתוספת תשלום של 50% מעלות המשלוח ויסופק תוך 21 ימי עסקים לכל היותר.
  • אספקה מעל קומה 3 (ללא מעלית) או במקרה בו המוצר אינו נכנס למעלית תחויב בתוספת תשלום של ₪100 לכל קומה נוספת.
  • בכל מקרה של צורך בשירותי מנוף, ולפי שיקול דעתו הבלעדי של המוביל והחלטתו, העלויות הנוספות הכרוכות בהובלה יחלו על הלקוח, בשווי 350-450 ש"ח בהתאם לקומה. התשלום יעשה באמצעות גבייה טלפונית בכרטיס אשראי בלבד מול נציגי השירות של גטה.
  • על הלקוח לבדוק היטב האם המוצרים נכנסים לדירה, לבניין, למעלית או לביתו וכן לוודא שמידות המוצר המבוקש מתאימות לצרכיו.

לידיעתכם: במידה והמוצר לא יכנס לבית או לחדר המיועד, עלות החזרת המוצרים לחברה תהיה באחריות ובתשלום הלקוח בלבד.
גם במקרה של החלפת מידת המוצר יישא הלקוח בהפרש המחיר ובהפסד הכספי שנגרם לחברה כתוצאה מההובלה.



החלפת מזרן: כחלק מתוכנית לילות הניסיון (שלושים לילות), במקרה של הובלה נוספת לצורך החלפת מזרן יחוייב הלקוח בהשתתפות בסך ₪380. 

החלפת כרית: לא תתאפשר החלפת כריות.

החזרת מיטות: לא תתאפשר החזרת מיטות.

  • במידה והלקוח אינו נוכח בביתו בשעות שנקבעו לו ובתאום שנעשה עמו מראש מכל סיבה שהיא, יחויב הלקוח בהובלה נוספת.
  • זמן האספקה יחל מהיום בו אושרה ההזמנה, לאחר ביצוע התשלום ובכפוף לאישור מחברת GETHA.
  • גטה אינה אחראית לעיכוב בביצוע ההזמנה בשל סיבות שאינן בשליטתה, כגון שביתה, מלחמה וכוח עליון - במקרים חריגים יוארך זמן האספקה בהתאם.
  • הלקוח יכול לאסוף את המוצר בעצמו ממחסני החברה בתיאום מראש עם שירות הלקוחות, אך החברה לא תהיה אחראית על כל נזק שנגרם למוצר או לאמצעי ההובלה של הלקוח.
  • חברת GETHA תאפשר לשמור את המזרן במחסניה לתקופה של עד חצי שנה, לאחר מכן יגבה סכום של 200 ₪ לפריט לשבוע.
  • חברת GETHA לא תהיה אחראית במקרה שנגרם נזק לריהוט בבית הלקוח כתוצאה מאספקת מוצריה.
  • הרכישות באתר מיועדות לבני 18 ומעלה, ובאמצעות כרטיס אשראי בתוקף בהתאם לפרטי העסקה ואופי הטובין הנרכשים.
  • החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש לרעה במידע ללא הסכמה מהמשתמש למעט על פי דין [כדרישת רשויות החוק ואו המדינה]. להבהרה – מידע לגבי משתמש יכול לכלול בין היתר, את כל הפרטים שמסר, ישירות או בעקיפין, לאתר במועד הרישום או לאחריו לרבות פרטים הקשורים ונובעים מפעילותו באתר ומידע שנאסף אודות המשתמש ופעולותיו במהלך גלישה וביצוע פעולות באתר ולגבי שמירת מידע והעברתו – למשתמש ידוע והוא מאשר כי כל מידע לגביו יישמר במאגר המידע של אתר החברה כדין. ומבלי לגרוע מכלליות האמור, בזמן הרישום לאתר, הגולש מאשר לחברה לאגור ידע כאמור ולהעביר ככל שיידרש, מידע כאמור לצדדים קשורים לרבות חברות בנות וא/ו אחיות ו/או חברת האם הקשורות עם האתר ו/או כל חברה הקשורה עם האתר
  • במועד מסירת פרטי המשתמש, לרבות הרשמה לאתר ו/או מסירת כתובת דוא”ל ו/או בביצוע הזמנה, הגולש מסכים ומאשר לחברה ו/או לחברות קשורות לשלוח אליו על פי שיקול דעתה הודעות מכל סוג בקשר לפעילות האתר ו/או לפעילות אתרים אחרים.
  • בקשת הסרה לפי חוק הגנת הפרטיות: הגולש רשאי לבקש את מחיקתו ממאגר המידע של האתר. במקרה זה ימחקו כל הרישומים הנוגעים לגולש למעט בקשת המחיקה עצמה ונתונים לגבי פעולות אשר בוצעו על ידי הגולש באתר.
  • המשתמש מאשר בזה להנהלת האתר להעביר את פרטיו לחברות קשורות כהגדרתם לעיל, בין היתר גם לצורכי אספקת שירותים ומוצרי, וכן לחברת שליחויות ולספקי המוצרים ככל שמדובר בחברת הובלות חיצונית ולספקי שירותים דומים באותו עניין, לרבות לצורך אספקת המוצר או השירות שהוזמנו באתר וכמובן לרבות הצעת מוצרים ושירותים קשורים הכוללים שירותי פרסום ושיווק. כן ידוע לגולש כי הנהלת האתר תהיה רשאית להשתמש בפרטים של הגולש לצורך ניתוח מידע ומסירתו לחברות קשורות ואו חברות פרסום ושיווק שנותנות שירותים לאתר ולכל גורם אחר לצורך ניתוח כמות מבקרים באתר וכל הקשור לביצוע ייעול קידום אתר החברה ודף הפיייסבוק העסקי לרבות פילוחים שונים הקשורים עם הרגלי הגלישה באתר והרכישה בו והחברה תשמור על אנונימיות הנתונים ללא כל התייחסות אישית לגולש כזה או אחר והכול לצורך שימוש והעברת המידע האנונימי בלי מגבלה לחברה. כן מאשר הגולש כי הנהלת החברה תהא רשאית לבצע שימוש ב”עוגיות” שהם  קבצים המאוחסנים על הכונן הקשיח של מחשב הגולש ובין היתר לצורך אספקת שירות מהיר ולצורך יעילות בכניסות חוזרות לאתר. כמובן שניתן למנוע באמצעות הדפדפן במחשב המשתמש. הנהלת האתר רשאית לאסוף נתונים המבוססים על מיקום גולש והגולש מאשר להנהלת האתר לאסוף את נתוני המיקום וכן לעשות שימוש בנתוני המיקום בהתאם להוראות התקנון ומדיניות הפרטיות הכולל העברתו לחברות קשורות
  • חברת GETHA לא תישא בכל נזק תוצאתי, עקיף, מיוחד או ספציפי מכל סיבה שהיא כתוצאה משימוש הגולש באתר.

ימי התנסות, ביטול עסקה

  • מוצרים עם ימי התנסות: בהתאם לתקנות של ימי ההתנסות ובהתאם למוצר - מזרנים (30 לילות ניסיון) - מותנה בתקופת ניסיון של 14 לילות לפחות. עלויות הובלה בהחלפת מוצר במסגרת לילות ניסיון תהיה על חשבון הלקוח.
  • במסגרת לילות הניסיון:הטבת 30 לילות ניסיון חלה בהתאם לשמירה על ניקיון המזרן בזמן תקופת הניסיון. ניתן להסיר את האריזה המקורית בכפוף לכיסוי המזרן עם מגן מזרן מתאים.
  • בעת ביטול עסקה יקוזז שווי המתנות שניתנו ללקוח בעת הרכישה בהתאם למחיר מחירון לצרכן.
  • מזרן שירכש מתצוגה או סוג ב׳ לא יינתנו עליו לילות ניסיון, אחריות והחלפה.
  • במהלך ימי הניסיון יש לשמור על המזרן עם מגן מזרן,
    לא יוחזר מזרן (גם לא במסגרת לילות הניסיון) עם כתמים או לכלוך על המזרן.
  • בהחלפה למזרן 2 ל יינתנו עליו לילות ניסיון, אחריות והחלפה.
  • ניתן לבטל עסקה בגין מוצר אשר נרכש באתר החברה באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות של GETHA, עד 14 ימים מיום הרכישה ובכפוף לתנאים השונים בהתאם למוצר, כפוף לתקנות הגנת הצרכן. מובהר כי על הטובין לחזור למחסני החברה מבלי שבוצע בהם שימוש ובלא פגם. החברה תשיב בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול את החלק היחסי ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח ותפעל לביטול חיוב העסקה.
  • ביטול העסקה יעשה באמצעות יצירת קשר עם שירות לקוחות החברה, בטלפון 08-3810005.
  • במקרה של ביטול עסקאות בכרטיסי אשראי הלקוח יחוייב בעמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של כ-2% מסכום העסקה, שיתווספו לדמי הביטול.
  • לא יוחלפו ו/או יבוטלו עסקאות בגין מוצרים שימסרו לא שלמים ותקינים או שאינם באריזה מקורית ו/או שנעשה בהם שימוש ו/או כאלה שהורכבו והכול בהתאם לדין ולתקנות, מלבד מוצרים עם ימי התנסות ואפשרות החזרה.
  • חברת גטה תדאג לאספקת המוצרים הנרכשים באתר לכתובת בישראל בלבד ו\או לנקודת איסוף מוסכמת מראש עם הרוכש, כפי שנמסרה במועד ביצוע ההזמנה. משלוחים לאזורים מוגבלים בפן הבטחוני או אזורים שחברות ההובלות והשליחויות לא מספקים אליהם יסופקו באמצעות תיאום עם הרוכש למיקום מוסכם.
  • בכל עניין ניתן לפנות לשירות הלקוחות של GETHA בדוא”ל info@getha.co.il, או בטלפון 08-3810005.
  • מערכות האתר מהוות ראיה מוחלטת לנכונות האמור בהם.

תקנון מבצע

פרטי מבצע - קונים מזרן ומקבלים מיטה עד 8000 ש״ח מתנה

1. המבצע חל על כל מי שירכוש מזרן מהדגמים

מזרן TOGETHA 100
מזרן Compass Gold 100
מזרן GENETICS 100
מזרן NATURE FIRST 150
מזרן NATURE FIRST 200

יהיה רשאי לקבל מיטה במתנה בשווי של עד 8000 ש"ח.

2. המבצע מתייחס למזרנים החל מגודל 160/190 ומעלה.
3. דגם המיטה שמקבלים במתנה הינו v6 בהתאמה למידת המזרן שנבחר.
4. שדרוג לגב מיטה מדגם שונה מ v6 ישלם הלקוח בעבור ההפרש בין הדגמים עפ"י מחיר מחירון
5. כל מי שרכש מזרן זכאי ל 30 לילות ניסיון, ובקבלת מיטה במתנה, לא יהיה ניתן להחזיר את המיטה במתנה, אלא לשלם בעבור המיטה , והזיכוי ינתן על המזרן בלבד.
6. כמות מיטות במלאי הבמבצע הינו 88 יחידות מכל מידה.
7. החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת או עד גמר המלאי.
8. ההטבה ניתנת למימוש בסניפי גטה בלבד.


פרטי מבצע טרייד אין - 3,000 ש"ח במתנה מגטה!

מהיום המזרן הישן שלך שווה כסף!

אנחנו מאמינים ששינת לילה טובה צריכה להיות נוחה, בריאה ואיכותית, וכך גם סביבת השינה שלנו. לכן אנחנו נרגשים להעניק 3,000 ש"ח במתנה לכל מי שרוצה להחליף את המזרן הישן שלו, ולהשתדרג עם מזרן חדש מהקולקציה של גטה. אנחנו נדאג לאסוף את המזרן הישן, ונמסור אותו למעוטי יכולת לשימוש חוזר דרך עמותות וארגונים יעודיים. כך אפשר להתחדש וגם להיטיב עם מי שזקוק למזרן, ובדרך לעשות טוב גם לכדור הארץ.

אז מה הסוד שלנו? 100% לטקס טבעי, עיצובים בדרגות קושי מגוונות לתמיכה בהתאמה אישית, ושילוב טכנולוגיות מתקדמות להבטחת שיפור בריאות סביבת השינה. כל אלה הופכים את המזרנים של גטה לבחירה המושלמת לחדר השינה. בחרו את המזרן שמתאים לכם ותתחילו להינות מהשינה שחלמתם עליה!

תקנון מבצע טרייד אין

טרייד אין - 3,000 ש"ח מתנה מגטה לרכישת מזרן חדש, עבור המזרן הישן שלך!

פרטים:

  • לקוח שרוכש מזרן מחברת גטה ומחזיר מזרן ישן בהתאם לתנאי המבצע יקבל 3,000 ש"ח במתנה למימוש ברשת גטה עבור רכישת מזרן חדש.
  • ההנחה תקפה למזרנים החל מגודל 160x190 ומעלה.
  • המזרנים הישנים לא הולכים לפח - הם נמסרים לשימוש חוזר לעמותות נבחרות, ומפונים מבית הלקוח ללא תוספת תשלום.
  • ההטבה ניתנת למימוש כהנחה בשווי 3,000 ש"ח ברכישת מזרן של גטה בלבד, ולא ניתן להמירה לרכישת מוצרים אחרים, לזיכוי, החזר כספי וכו'.
  • הטבת הטרייד אין ניתנת למימוש בסניפי גטה, באתר האינטרנט או דרך פניה טלפונית או בווטסאפ לנציגי השירות של גטה בלבד.
  • המבצע תקף לכל המזרנים מעל מידה 160x190 ומעלה, מלבד מזרן מדגם ASP.
    עבור מזרן מדגם ASP חלה הנחה של 1000 ש״ח לגבי מידות 160x190 ומעלה.
  • ללא כפל הנחות ומבצעים.

גטה שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לשנות את המבצע בכל עת.

מדיניות הפרטיות


2. כללי

  • האתר הינו אתר של חברת גטה מזרוני איכות בע”מ (להלן: “גטה” ו/או “החברה“).
  • השימוש באתר הינו בכפוף לאמור בתנאי השימוש כמפורט להלן.
  • כל המשתמש באתר (להלן: “המשתמש” ו/או “הלקוח“), בעצם השימוש בו, מצהיר בזאת, כי הוא מכיר את תנאי האתר והשימוש באתר הינו בהתאם לתנאי השימוש המפורטים להלן.
  • מטעמי נוחות מנוסחים תנאי השימוש בלשון זכר, אולם הם מופנים לגברים ונשים כאחד.
  • ללא כפל מבצעים והנחות, לרבות קופונים, הנחות מועדונים והטבות אחרות.

2. האתר

  • האתר הינו אתר המיועד לספק ללקוחות/לקוחות פוטנציאליים של גטה מידע על פעילותה של גטה ועל מגוון מוצריה.
  • ייתכן שהאתר יכלול מוצרים אשר אינם נמצאים במלאי ו/או לא יכלול מוצרים חדשים הקיימים אצל גטה.
  • גטה לא מתחייבת לעדכן את האתר באופן שוטף ו/או להפעילו באופן שוטף והיא תהיה רשאית להחליט על הפסקה זמנית או קבועה של פעילות האתר.
  • גטה תהיה רשאית לעדכן ולשנות את התוכן והמידע המופיעים באתר ללא התראה מראש ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
  • גטה תהיה רשאית לעדכן מעת לעת את תנאי השימוש באתר, ללא הודעה מוקדמת. תנאי השימוש החדשים ייכנסו לתוקף לאחר פרסומם באתר.

3. הזכות להשתמש באתר ורישום לאתר

  • משתמש המבקש לעשות שימוש באתר, מצהיר זאת, כי:
  • הוא כשיר לביצוע הפעולות המשפטיות אותן הוא מבקש לבצע באתר, לרבות הזמנת מוצרים באמצעו האתר.
  • הוא מעל גיל 18, בעל תעודת זהות ישראלית, או שהוא מייצג תאגיד ישראלי הרשום ופועל כדין.
  • הוא בעל הזכות וההרשאה להשתמש בכרטיס האשראי עימו הוא מבצע את ההזמנה באתר.
  • הוא בעל תיבת דוא”ל ובעל כתובת מגורים בישראל.
  • גטה תהיה רשאית למנות ממשתמש לעשות שימוש באתר ולחסום אותו, בכל אחד מהמקרים הבאים:
  • המשתמש עשה פעולה בלתי חוקית או הפר הוראת דין במהלך השימוש באתר.
  • המשתמש השתמש באתר לביצוע עבירה פלילית.
  • המשתמש הפר תנאי מתנאי השימוש באתר
  • המשתמש נהג באופן אשר עשוי לפגוע באתר, בגטה או באחד ממשתמשי האתר.
  • המשתמש מספר פרטים כוזבים באופן מלא או חלקי, בטופס באתר או לאחד מנציגי גטה.
  • חברת כרטיסי האשראי הודיעה על שימוש בלתי מורשה/חשוד בכרטיס האשראי, בו עשה המשתמש שימוש.
  • על מנת לבצע הזמנות באתר על המשתמש לבצע רישום לאתר.
  • בעת הרישום על המשתמש להקיש כתובת דוא”ל תקינה, מספר טלפון נייד וכתובת מגורים.
  • בעת הרישום יסמן המשתמש האם הוא מסכים לקבלת תוכן שיווקי מאת גטה. הגולש יוכל לבקש הסרתו מרשימת התפוצה בכל עת.

4. איסוף פרטים אישיים

במהלך הגלישה באתר, ייתכן שייאסף ויאוחסן על ידי החברה מידע אישי ובכלל זה:

  • כתובת IP
  • מידע הקשור לשימוש שלכם באתר ובכלל זה: עמודי האתר אשר נצפו על ידכם, סדר הגלישה שלכם באתר, זמני שהייה באתר ובעמודים שבו, המקור ממנו הגעתם לאתר וכיוצ”ב.
  • כתובת דוא”ל, שם, טלפון אשר הוזנו על ידכם באתר.
  • מידע ונתונים בדבר מוצרים בהם התעניינתם באתר וכן נתונים על רכישות אשר בוצעו באתר על ידכם.

5. שימוש בפרטים האישיים שנאספו

השימוש בפרטים האישיים שנאספו על ידנו יעשה לצורך המטרות הבאות:

  • שיפור וטיוב אתר האינטרנט וחוויית המשתמש בגלישה באתר.
  • שיפור וטיוב דרכי השיווק של מוצרי החברה.
  • אספקת מוצרים שנרכשו על ידכם ויצירת קשר עימכם בכל הקשור למוצרים שנרכשו על ידכם.
  • משלוח הודעות שיווקיות אשר אושרו על ידכם.
  • ייתכן, כי הפרטים האישיים יימסרו לעובדים שלנו ו/או לקבלני משנה מטעמנו לצורך שימוש בהם לצרכים המפורטים לעיל. כמו כן, הפרטים האישיים שלכם יימסרו ככל שנדרש לכך על פי דין.
  • שימוש בפרטים האישיים יכול וייעשה גם במסגרת הליכים משפטיים, אישור בדבר הזמנת מוצרים/אספקתם וכיוצ”ב.

6. עוגיות (cookies)

  • עוגיות הן מחרוזת של אותיות ומספרים אשר השימוש בהן מאפשר לאגור אודות המשתמשים מידע רלוונטי במהלך הביקור באתר.
  • לקריאה נוספת אודות “עוגיות” היכנסו לקישור: https://did.li/Tqfaa
  • האתר שלנו משתמש בעוגיות לצורך שימוש בשירותי google analytics ו- google ads (מעקב אחרי אופן השיטוט באתר, שימוש בעגלת קניות, ניהול האתר ומניעת הונאות, אבטחה, שיפור חוויית המשתמש, שימוש בפרסומות ממוקדות לקוח, remarketing וכיוצ”ב.

7. מידע, המלצות ותמונות

  • כל המידע המצוי באתר, לרבות סקירות מקצועיות, המלצות וכיוצ”ב, הינן על פי דעתה של גטה בלבד ואין באמור באתר משום חוות דעת מקצועית ו/או התחייבות של גטה מכל מין וסוג שהוא.
  • ידוע למשתמש, כי התחושה כתוצאה מהשימוש במוצרי גטה הינה אינדבדואלית ומשתנה מאדם לאדם וגטה ממליצה להגיע ולחוש את המוצרים באופן אישי.
  • כל משתמש העושה שימוש כלשהו במידע ו/או מקבל החלטות על בסיס המידע, עושה זאת על אחריותו בלבד והוא מוותר בזאת על כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד גטה בגין השימוש במידע ו/או ההסתמכות על המידע כמפורט לעיל.
  • כל התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים קלים בצבעים ובגוונים בין המוצג באתר ובין מראה המוצר במציאות והמשתמש מוותר בזאת על כל טענה בגין הבדלים אלה.

8. קניין רוחני

  • כל זכויות הקניין הרוחני של המוצרים המופיעים באתר שייכים לגטה ו/או לצדדים שלישיים אשר נתנו הרשאתם לגטה לעשות שימוש בהם.
  • אין להעתיק, לשכפל, לצלם, להפיץ, למכור, לתרגם ו/או לעשות שימוש כלשהו במידע ו/או בתמונות ו/או בכל חומר אחר המצוי באתר וזאת בין אם השימוש נעשה באתרי אינטרנט אחרים ו/או באמצעי מדיה אחרים.
  • כל שימוש בלתי מורשה בתכנים המופיעים באתר מהווה הפרה של זכויותיה של גולדן לייט והמשתמש מודע לכך שהוא יהיה חשוף לתביעות בגין פגיעה בזכויותיה של גולדן לייט.

9. ביצוע הזמנות באמצעות האתר

  • המשתמש יוכל לבצע הזמנה של מוצרים המפורסמים באתר באמצעות ממשק ההזמנות שבאתר.
  • מחיר המוצר המפורסם באתר, אינו כולל הובלה או הרכבה, אלא אם צויין אחרת במפורש.
  • לאחר ביצוע ההזמנה, תישלח ללקוח הודעה בדבר קליטת ההזמנה אצל החברה. אישור זה אינו מהווה אישור לעסקה ואינו מחייב את החברה בכל צורה שהיא, אלא אישור על קליטת ההזמנה בלבד.
  • לאחר קבלת האישור מחברת האשראי, יישלח אישור עסקה ללקוח. במידה והעסקה לא תאושר על ידי חברת האשראי, לא יראו באישור על קליטת ההזמנה כהתחייבות של גטה לאספקת המוצר.
  • ככל שיתברר לאחר ביצוע ההזמנה, כי המוצר שהוזמן לא קיים במלאי והעניין לא עודכן באתר, תישלח על כך הודעה ללקוח.
  • הלקוח יוכל לקבל זיכוי בגין התשלום שבוצע, להזמין פריט חלופי או להמתין עד חידוש המלאי וקבלת המוצר שהזמין במועד מאוחר יותר.
  • למען הסר ספק יובהר, כי בכל מקרה בו יחול שיבוש או טעות בביצוע ההזמנה ובכל פרט שהוא בקשר לביצוע ההזמנה, החברה תהיה רשאית לבטל את ביצוע ההזמנה והלקוח לא יחויב בגין ההזמנה שבוטלה.
  • יש להקפיד על מילוי פרטים מדויקים ועדכניים.
  • במקרה שאספקת המוצר לא תתבצע בשל הזנת פרטים שגויים והמוצרים יחזרו לחברה בשל הזנת פרטים שגויים, יחוייב הלקוח בתשלום נוסף עבור דמי משלוח וטיפול.
  • מודגש, כי הזנת פרטיים כוזבים אסורה לחלוטין ויכולה לעלות לכדי עבירה פלילית. גטה שומרת לעצמה על הזכות לבטל כל הזמנה אשר הוזנו בה פרטים כוזבים באופן מלא או חלקי.
  • המחירים המפורסמים באתר כוללים מע”מ
  • ניתן לשלם בגין המוצרים שהזמנת ע”י כרטיס אשראי תקף מאחת חברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין
  • התשלום יכול להתבצע דרך האתר או ביצירת קשר עם שרות לקוחות בטלפון

10. אספקה, משלוח והחזרת מוצרים

  • ככל והלקוח יבקש בעת ההזמנה, כי המוצרים יסופקו אליו במשלוח, ישולמו דמי הובלה במהלך ההזמנה, בנוסף למחיר המוצר, אלא אם צויין אחרת במפורש.
  • אספקת המוצרים תתבצע באמצעות חברת הובלה מקצועית חיצונית מטעם גטה
  • גטה לא תהיה אינה אחראית על נזקים או שיבושים בכל תהליך ההובלה מלבד מצב בו המוצר נפגע, או לא הגיע למשתמש.
  • ההובלה תבוצע לכתובת אותה יזין הלקוח בעת ההזמנה.
  • מועד אספקה של מזרנים מיטות וטופר (שכבת נוחות) יתואם עם הלקוח בשיחה עם שרות לקוחות. כריות ואקססוריז ישלחו בדואר שליחים בתוך 2 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה.
  • מובהר בזאת, כי עלות ההובלה המופיעה באתר (או פרסום הובלה חינם במקרים מסויימים) מתייחסת להובלה למקומות הנמצאים בין באר שבע בדרום לחיפה בצפון ובתוך תחומי הקו הירוק. אספקת למקומות מחוץ לתחומים מוגר\דרים אלה תהיה בתוספת תשלום בהתאם למקום האספקה.

בנוסף, הובלה לדירות הנמצאות מעל לקומה שלישית ללא מעלית ו/או דירות אשר לא ניתן להעביר את המוצר בתוך המעלית ו/או דירות אשר יש צורך במנוף לצורך אספקת המוצר לדירה תהיה כרוכה בתשלום.

עלויות האספקה יימסרו ללקוח במוקד שירות הלקוחות בהתאם למקום האספקה ומיקום הדירה.

  • על הלקוח לבדוק היטב באם המוצרים נכנסים לדירה או לבית והתאמתם במקום המיועד להם.
  • הלקוח אחראי לבדיקת המידות ווידוא כי המוצר מתאים במידותיו. במידה ומידות המוצר לא יתאימו לביתו של הלקוח, הלקוח ישא בעלות החזרת המוצר לגטה.
  • במידה ויבקש הלקוח להחליף את המוצר במוצר אחר, ישא בעלות ההפרש בין המוצרים וכן בעלות ההובלה הנוספת של המוצר.
  • זמן האספקה יחל מהיום בו אושרה ההזמנה והתשלום בכפוף לאישור גטה.
  • במקרה של עיכוב בביצוע ההזמנה בשל סיבות שאינן בשליטה של גטה, כגון” שביתה, השבתה, מלחמה, מגיפה וכוח עליון יוארך זמן האספקה בהתאם.
  • הלקוח יוכל לאסוף את המוצר בעצמו ממחסני החברה בתאום מראש עם שירות הלקוחות של החברה. הלקוח יידרש לבדוק את המוצר במחסני החברה. החברה לא תהיה אחראית על כל נזק שייגרם למוצר לאחר איסופו ממחסני החברה.
  • הלקוח יוכל לבצע הזמנה ולשמור את המוצר במחסני החברה עד לתקופה של חצי שנה. לאחר חצי שנה תיגבה גטה תשלום של 200 ₪ לשבוע בגין אחסון המוצר במחסניה.
  • הלקוח יוכל לבטל עסקה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  • במקרה של ביטול עסקה שכללת מזרן גטה תעניק החזר כספי לאחר הפחתת עלויות משלוח ועלויות פחת בשווי 25% מערך המזרן
    • במקרה של ביטול עסקאות בכרטיסי אשראי קיימת עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של כ 2% אשר מתווספים לדמי הביטול.
    • החברה תהיה רשאית לבדוק את המוצר המוחזר אליה. לא יבוטלו עסקאות בגין מוצרים אשר יוחזרו לחברה כשהם פגומים בצורה כלשהי ו/או שאינם באריזתם המקורית ו/או שנעשה בהם שימוש כלשהו והכל למעט אם נמסר ללקוח אחרת בכתב בעת הרכישה.
    • בכל עניין ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה בדוא”ל: info@getha.co.il.

11. אחריות למוצרים

  • בעת קבלת המוצר, על המשתמש לבדוק את המוצר ולדווח מיד לגטה, באמצעות האתר, על כל פגם או אי התאמה של המוצר שסופק.
  • גטה מעניקה אחריות למוצריה ובדף הפירוט של כל מוצר מופיעה תקופת האחריות בגין אותו מוצר ומה כוללת אחריות זו. עם אספקת המוצר, תספק גטה למשתמש תעודת אחריות בגין המוצר.
  • על המשתמש לקרוא את ההוראות המופיעות על גבי תעודת האחריות ולנהוג על פיהן. התנהלות שלא על פי ההוראות המופיעות בתעודת האחריות, עלולות להביא לביטול האחריות בגין המוצר.

12. אבטחה ושימוש במידע

  • גטה נוקטת בכל האמצעים הסבירים על מנת למנוע דליפת מידע מהאתר
  • הקלדת מספרי כרטיס אשראי באתר, נעשית באופן מוצפן בהתאם לפרוטוקולים המקובלים בשוק וכפי שנהוג אצל חברת סליקת כרטיסי האשראי.
  • האתר לא יעשה כל שימוש במידע שנמסר לה על ידי המשתמש במועד ביצוע ההזמנה אלא
    למטרת ביצוע ההזמנה, אישורה, לרבות אצל צדדים שלישיים, ובכפוף לאמור בסעיף להלן
    המידע האמור לא יימסר לגוף אחר למעט לספק ו/או המוביל ו/או המרכיב ולגורמים
    הקשורים לביצוע ולאספקת המוצרים.
  • גטה מתחייבת שלא להעביר את פרטי המשתמש לצד שלישי כלשהו, אלא בקרות אחד מהמקרים הבאים:
  • במידה וגטה תידרש לעשות כן עפ”י צו שיפוטי או הוראת כל דין.
  • שימוש במסגרת הליכים משפטיים שיתנהלו בין גטה לבין המשתמש.
  • הגשת תלונה כנגד המשתמש בשל חשש לביצוע מעשים בלתי חוקיים על ידי המשתמש באתר או באמצעותו.
  • במידה והמשתמש הפר את תנאי שימוש אלה וכתוצאה מכך, נפתחו הליכים משפטיים כנגד גטה, או שגטה קיבלה התראה על הכוונה לפתוח בהליכים משפטיים בשל מעשי המשתמש כאמור.

13. הגבלת אחריות

  • אין בפרסום המידע באתר בכדי להטיל אחריות ו/או חבות כלשהי על גטה ועל המשתמש באתר חלה החובה לבדוק את המוצרים והתאמתם לצרכיו באמצעות יצירת קשר עם נציגי חברת גטה.
  • גטה תפעל על מנת לשמור על פעולה תקינה של האתר, אולם ייתכנו שיבושים ותקלות בגישה לאתר וגטה אינה מתחייבת להפעיל את האתר באופן רציף ו/או ללא תקלות. גטה לא תישא באחריות לכל נזק שהוא, מכל מין וסוג, ישיר או עקיף, שייגרם למשתמש כתוצאה מאי זמינות של האתר.
  • גטה לא תהיה אחראית לנזק שייגרם למשתמש בשל פריצה לאתר ו/או שימוש בלתי מורשה באתר ו/או דליפה של נתונים מהאתר לרבות בגין שימוש לא מורשה בכרטיס האשראי של המשתמש והמשתמש מוותר בזאת על כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בגין נזקים שייגרמו לו בשל כך.
  • גטה לא תהיה אחראית לנזק כלשהו שייגרם למשתמש, לרבות: הוצאה, הפסד כספי, אבדן רווחים, פגיעה במוניטין או כל נזק אחר מכל מן וסוג שהוא, ישיר או עקיף כתוצאה מהשימוש באתר.

14. דין ושיפוט

הדין החל על השימוש באתר, לרבות בעניין תנאי שימוש ופרטיות אלה, הוא הדין הישראלי בלבד.

סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז המרכז.