Powered by HuraTips.Com

תהליך החזרת מוצרים וביטול עסקה

רכשתם מוצר מבית גטה ואתם זקוקים לעזרה? נציגי השינה של גטה כאן לשירותכם

איך זה עובד? בכמה צעדים פשוטים:

1. תודיעו לנו בלחיצה על שירות לקוחות, או בשיחת טלפון ישירה. נציגינו ישמחו לסייע לכם בתהליך החזרת המוצר שרכשתם.
אפשר לדבר איתנו בטל' 08-3810005, או לכתוב לנו לדוא"ל info@getha.co.il.

2. הנציגים שלנו יתאמו את תהליך החזרת המוצרים מביתכם, וידאגו לכל הפרטים הקטנים.
בהתאם למדיניות שלנו, במקרה של החלפת מזרן כחלק מתוכנית לילות הניסיון, הלקוח יחוייב בעלויות הובלה בסך 350 ש"ח.
במקרה של ביטול עסקה שכוללת מזרן גטה תעניק החזר כספי לאחר הפחתת עלויות משלוח ועלויות פחת בשווי 25% מערך המזרן.

3. לאחר איסוף המזרן תישלח הודעת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם, ואתם תזוכו בסכום הקנייה המלא תוך 14 ימי עסקים.

מומלץ לקרוא על החזרת פריטים וביטול עסקה בהתאם לתקנון האתר

לידיעתם: המוצרים הנכללים בתכנית לילות ניסיון הם המזרנים בלבד. כריות שינה ללא ניסיון החלפה או החזרה. לא תתאפשר החלפה מוצרים שאריזתם המקורית נפתחה, בהתאם לתקנות חוק הגנת הצרכן.